keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Kyllä isä osaa

Minulla ei ole ollut sukkablocceja. Olen kyllä monesti meinannut ostaa/tehdä, mutta jotenkin se aina jää. Mutta nytpä minulla on.

Ja vielä muutama eri kokoinen. Ja tähän tarvittiin vain ihana isä ja pala levyä. Piirsin eilen kovalevylle kuvat joiden mallina käytin valmiita sukkia. Sitten nukutaan yö ja kipaistaan aamukahville vanhempien luo. Ja ta-daa, lähtiessä hymyilin kuin naantalin aurinko uudet sukkabloccit kainalossa :) (Ja jos rehellisiä ollaan, niin en minä malttanu edes kahvia juoda)





Ajattelin vielä kuvioida nuo jollakin uudella tekniikalla. Nyt on siis mentävä kirjakauppaan asiantuntijoiden juttusille ja keksittävä jotakin kivaa.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin on :) Ja vaikka olisihan noita kaupasta saanut, niin minä tykkään ennemmin näistä. Itse tehtyä osaa arvostaa ihan erilailla kuin ostettua :)

      Poista