torstai 15. lokakuuta 2015

Ailin lapaset

Töissä minulla oli jälleen "palkkapäivä" ja sain 3 kerää 7 veljestä lankaa. Kuulema huolellisen valinnan jälkeen pussiin oli valikoitunut ruskea, punainen ja valkoinen kerä. Aivan ihana pussukka väreineen :)

Minä olen Ailin lapasiin törmännyt blogeissa ja käsityöryhmissä monesti, mutten vielä itse ollut sellaisia tehnyt. Lapaset tehty ohjeen mukaisesti, ainoastaan puikkokoko oli minulla 3mm.

Ohje : Ullaneule/Aili

Lanka : 7 veljestä punainen ja valkoinen
Puikot : 3 mm

Nämä oli mukavat tehdä, lopputulos lämpimän tuntoinen. Ohje oli helppo, mutta silti pinnaltaan näyttävän näköinen.Sopii hyvin aloittelijankin tehtäväksi ja toimii väreillä kuin väreillä.

Minun lapaset olivat pari päivää tässä vaiheessa :


Vain kärkikavennus puuttui :)

Mutta kyllä ne siitä valmistuivat.








2 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköiset lapaset. (: Elävä pinta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja lämpimät kun neulos on kaksinkertaista. Pitää varmaan tehdä jollain toisellakin väriyhdistelmällä :)

      Poista