tiistai 18. maaliskuuta 2014

Keskisuuren pintaremontin väliaika




Minun keittiöön tehdyt. 

Muutama vuosi sitten minulla oli idea. Ja minulla oli vanha pöydän kansi.
Ja minulla on käsistään kätevä isä, joka osaa tehdä minun ideoistani sen minkä haluan.
Nyt hyllyt ovat uudella tapettipohjalla keittiön seinällä. Ja aina ne ovat minusta just se juttu, mikä minun keittiössä kuuluukin olla. Itse suunniteltuja, käsin toteutettuja ja uniikkeja, ei samanlaisia kenelläkään. Viinilasien kokoelma kaipaa vain täydennystä.



Tapetoinnin lomassa on hyvä huoltaa itseään. Yksi aamupäivä tyttären luona, tytär saa koulussa kynsien kestolakkaus-kokeen suoritettua ja minä pientä hemmottelua itselleni. Kuulemma ei vain koskaan ole nähnyt että jollakin on niin kuivat kädet myös kämmenen puolelta. Luulen villalankojen käsittelyn olevan syy omiin kuiviin kätösiini. Ja sen etten muista niitä huomioida kosteusvoiteilla.



Yksityiskohtia eteisestä. Mäntypaneelikatto ei näytä valkoista seinää vasten yhtään hassummalle. Jopa ovikello sointuu sekä seinään, että kattoon. Tähän saakka se on ollutkin vain kummallinen härpäke keskellä seinää. -70 luvun valkoiset valokatkaisimet päivitettiin uuteen ilmeeseen sopiviksi. Kokonaisuudessaan koti on valmis sitten joskus. Nyt tämä etenee omaan tahtiin vapaa-ajan niin salliessa. Pikkuhiljaa hyvä tulee :)




Ja tietenkin yksi sukka. 



2 kommenttia: